:: نحوه ثبت نام ::

­ ثبتنام:
کلیه مراحل ثبت­نام در دوره كارداني علمي­كاربردي پودماني غيرحضوري صرفا به صورت اينترنتي مي­باشد و داوطلبان جهت ثبتنام و اطلاع از پذيرش خود بايد منحصرا به سامانه جامع آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي دانشگاه جامع علمی­کاربردی (ساتب) به آدرس http://sateb.uast.ac.ir  مراجعه نمايند.
1ـ) تكاليف داوطلب و مراحل ثبتنام اينترنتي:
داوطلب شركت در این پذيرش بايد يكايك اقدامات زير را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد.
1-1) مراجعه به سامانه جامع آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي دانشگاه جامع علميكاربردي (ساتب) به نشانیhttp://sateb.uast.ac.ir  
2-1) دريافت دفترچه راهنماي ثبتنام از طريق سامانه جامع آموزش‌‌هاي تكميلي بين سطوح تحصيلي دانشگاه جامع علمی­کاربردی. پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، چنانچه واجد شرايط ميباشد نسبت به آماده نمودن مدارك و ثبتنام در سامانه اقدام نمايد.
3-1) با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبتنام در اين پذيرش به صورت اينترنتي انجام ميشود، داوطلبان لازم است به وسيله كارتهاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال ميباشد، با مراجعه به سامانه جامع آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي دانشگاه جامع علمی­کاربردی و پرداخت 100/000 (صدهزار) ريال به عنوان وجه ثبتنام در اين پذيرش، نسبت به خرید کد داوطلبی اقدام نمايند.
4-1) آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبتنام.
لازم به ذكر است كه دفترچه راهنماي اين پذيرش و همچنين نحوه ورود به سامانه براي ثبتنام و اقدامات لازم جهت ثبتنام اينترنتي در سامانه جامع آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي دانشگاه جامع علمی­کاربردی تحت عنوان راهنمای ثبت­نام آمده است.
2ـ) تاريخ ثبتنام:
ثبتنام جهت شركت در دوره كارداني علميكاربردي پودماني غيرحضوري رشته مديريت خانواده دانشگاه جامع علميكاربردي اسفندماه سال تحصیلی 92-1391، از روز یکشنبه 6/12/1391 آغاز و در روز شنبه 12/12/91 پايان ميپذيرد.
3ـ) مدارك لازم جهت ثبتنام:
داوطلب بايد فایل اسکن شده كليه مدارك زير را به صورت كامل در زمان ثبتنام و مطابق دستورالعمل معين شده ارسال نمايد. بديهي است در صورت عدم ارسال فايلهاي مورد نظر و يا ارسال ناقص، پذيرش داوطلب تاييد نخواهد شد.

کد داوطلبی جهت ثبت­نام در سامانه.

كليه داوطلبان ميبايست اصل مدارك زير را اسكن، فايل آن را آماده و در زمان ثبتنام در محل مورد نظر بارگذاری نمايند. لازم به ذکر است حجم هر فایل نباید از 200 کیلو بایت بیشتر باشد و فرمت آنها می­بایست JPG باشد.

فايل عكس  اسكن شده با مشخصات زير:

1) عكس 4*3 تمام رخ كه در سال جاري گرفته شده باشد (رعايت حجاب اسلامي در عكس خانمها الزامي است).
2) عكس اسكن شده ميبايست با فرمت JPG باشد.
3) اندازه عكس اسكن شده بايد حداقل 225*150 و حداكثر 300*200 پيكسل و حجم آن نباید از 50 کیلوبایت بیشتر باشد.
4) تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
5) حاشيههاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
6) عكس بايد رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.
تذكر: عکسهایی که دارای مشخصات فوق نباشند، در مدارک دانشجویی قابل استفاده نمیباشند.

فايل تصوير كارت ملي (پشت و رو).

فايل تصویر كليه صفحات شناسنامه.

فايل تصویر گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه (تصوير اصل ديپلم).

ـ لازم به ذكر است صرفا گواهينامه­هاي موقت ديپلمي كه بعد از تاريخ خرداد ماه 1390 صادر شده­اند، قابل قبول مي‏باشد.
- فايل فرم تایید معدل مندرج در اين دفترچه، برای فارغ­التحصیلان دوره متوسطه نيم­سال اول 92-1391 که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
تذکر: این دسته از داوطلبان باید صفحه مربوط به فرم تایید معدل را از فایل دفترچه راهنما پرینت گرفته و پس از تکمیل اطلاعات موجود و اخذ امضاء و مهر اداره آموزش و پرورش محل تحصیل، آن را اسکن نموده و از طریق فرم ارسال مدارک در سامانه بارگذاری نمایند.

فايل تصویر کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم برای دانشجویان ذکور(مطابق بند 4-الف).

خانواده محترم ايثارگران شامل جانباز 25% و بالاتر و خانواده ايشان (فرزند و همسر) و خانواده محترم شهدا (همسر و فرزند) بايد مستندات خود را در محل مربوط بارگذاری نمايند.

داوطلب ميبايست پس از پايان ثبتنام الكترونيكي كليه صفحات را چاپ نموده، اصل صفحه مربوط را نزد خود نگهدارد.

   - آن دسته از داوطلباني كه نابينا، كمبينا، ناشنوا، كمشنوا و يا معلول جسميحركتي ميباشند و در آزمونها نياز به منشي دارند، لازم است گواهي مربوط در خصوص وضعيت خود را دريافت و جهت ارايه در روز آزمون نزد خود نگاه دارند.
 اعلام نتايج:
داوطلب ميبايست جهت اطلاع از نتایج پذيرش در تاريخ 16/12/1391 به سامانه جامع آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي دانشگاه جامع علمی­کاربردی به آدرسhttp://sateb.uast.ac.ir   مراجعه نموده و از وضعیت پذیرش خود مطلع گردد. در صورت تایید پذیرش، با مراجعه به سامانه مذکور، تاييديه پذيرش خود را دریافت خواهد نمود. داوطلب در صورت دريافت پيام عدم تأييد پذيرش در سامانه فوق، بايد نسبت به برطرف نمودن مشكل طبق دستور اخطار و در مدت زمان معين شده اقدام نمايد. بديهي است در صورت عدم پيگيري تا زمان تعيين شده پذيرش وي كان لميكن تلقي ميگردد.